T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
TEKİRDAĞ / MALKARA - Malkara Mesleki Eğitim Merkezi

Okulumuzun En Tecrübeli Öğretmeni Mustafa GÜZEL'in Bizlere Tavsiyeleri

Okulumuzun en kıdemli olan, 28 yıllık Metal Teknolojisi Alanı öğretmenimiz Sayın Mustafa Güzel, okulumuzun diğer tüm öğretmenlerine mesleki alandaki tecrübelerini paylaşmıştır.

Öğretmenimize teşekkür ederiz. Bizlere tavsiye niteliğinde olan sözlerini çok değerli buluyor ve burada paylaşmak istiyoruz;

●Öğrencilerinizi iyi tanıyın ve keşfedin. Onların bizlerin sihirli dokunuşlarına, rehberliğimize, sevgimize ihtiyaçları var. Onların gözlerine inançla, umutla, sevgiyle bakmaktan asla vazgeçmeyin.

●Gelişen ve değişimin hızlı olduğu bir çağdayız. Kendimizi her daim yeniliğe ve gelişime açık tutmalıyız.

●Öğrencilerimizi daha iyi bir geleceğe hazırlayabilmek için sadece onların değil, çevresinin de yaşamında kalıcı izler bırakmalıyız.

●Her daim öğrenci kalalım ve unutmayalım, hayatımıza dahil olmuş herkesten öğrenecek çok şeyimiz var.

●Hayal etmek yalnızca çocuklara mahsus değildir. Hayallerimizin ve umutlarımızın peşinden gitmeliyiz ki öğrencilerimize de bunu aşılayabilelim.

Ayrıca Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi'nde yayımlanmış olan "2023 Vizyon Belgesi'nin Dijitalleşme Açısından İncelenmesi" konulu eğitim makalesi öğretmenlerimiz tarafından incelenmiş olup müzakere edilmiştir. Yazar makalesini şöyle özetlemiştir;

 Milli Eğitim Bakanlığı 2023 yılına kadar yapacaklarını "2023 Eğitim Vizyonu" adıyla bir belge haline getirerek kamuoyuyla paylaşmıştır. Yapılacaklar yıllar bazında bir takvime bağlanmıştır. Ancak Covid-19 pandemisi süreci ile özellikle dijital dönüşüm hedeflerine zorunlu olarak öncelik verilerek gerçekleştirilmeye çalışılmaktadır. 2023 Vizyon Belgesi'nin, dijital dönüşüm bağlamında incelendiği bu çalışma nitel özelliktedir. Yapılan doküman analizi sonuçlarına göre; vizyon belgesinde dijital dönüşüme yer verilmiştir. Eğitimde dijitalleşme ile ilgili anahtar kavramlardan en çok ekosistem, dönüşüm, platform ve etkileşimin tekrarlandığı görülmüştür. Dijital dönüşümün fiziksel donanım ve altyapı ile dijital eğitim süreçleri olmak üzere iki kategoride toplanmış olduğu sonucuna ulaşılmıştır.

Yıl 2021, Cilt 5, Sayı 1, 1 - 8, 26.04.2021

İzzet KARACA Nahide KARACA

https://doi.org/10.32960/uead.855514

Kaynak :

APA       Karaca, İ. & Karaca, N. (2021). 2023 Vizyon Belgesi'nin Dijitalleşme Açısından İncelenmesi . Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , 5 (1) , 1-8 . DOI: 10.32960/uead.855514

Makaleyi incelemek için TIKLAYINIZ

01-12-202201-12-2022

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 01.12.2022 - Güncelleme: 01.12.2022 11:11 - Görüntülenme: 229
  Beğen | 18  kişi beğendi